FUCK killar

Denna dag var ljuvligt ändå till en en fucking kille kom och förstörde allting. Jag skicka på skoj ett sms till en kill kompis men som vanligt är jag alltid lika grov och skrev kan jag få kuk idag?
Men självklart så var han inte på humör Jävla Dickhead. Han har säkert haft någon idag så därför pallade han inte med mig. MEN MEN  livet går ju vidare.
Det dröjer inte länge fören hans kompis skickar sms och börjar undra  om jag vill träffa honom eftersom han är så KÅT.  Som  påstår sig vara en Lång Snygg Sexig Mulatt. Då undrar man väl om detta kan vara sant.  Mitt huvud börjar sända ut porriga signaler om denna unge man.  Självklart så flippar allt ut och blir en enda stor smörja.
Smset slutar med att jag önskar att hans snorre blir avskuren. Vad är jag för en person? Svaret på frågan är väl, I am fucking addicted to SEX.


Kommentarer
Postat av: Robin

ojojoj avskuren hahah?

2007-12-15 @ 21:54:17
Postat av: Linnea

haha
fett skön ;)

2007-12-15 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0